grafikai eltrsek

Tbb oldalon is olvastam, hogy nektek is feltntek a rszek kztti rajz/sznezsi stlusok. Sok helyen lttam mr, ahol ssze is hasonltjk ket.

Ezeknek az oka, hogy az egyes epizdoknak ms-ms szemly volt az Animation Director-ja, aki magnak a vizulis megjelensnek a felelse.

Mint azt szre is vehetttek, az Inuyasha mr sok Animation Directort meglt, szm szerint 19-et. Egyes szemlyek tbb rszen is dolgoztak, tbben csak egy rszben csillogtattk meg tehetsgket, st, egyes epizdokon ketten vagy hrman is dolgoztak.
 

Shin'ichi Sakuma (rszek szma: 62)

  

Sakuma elg sok rszt rendezett, st, segdkezett a legtbb rsz megalkotsban. A stlusa semmikpp sem mondhat csnynak, de nem is kiemelkeden szp. Vlemnyem szerint nem a legtehetsgesebb animation director, de biztos megvan az oka, hogy ilyen sok rszt kapott.

Rszei: 2, 4, 6, 8, 13, 19, 21, 22, 25, 28, 32, 33, 37, 40, 42, 44, 46, 49, 51, 54, 56, 59, 61, 64, 66, 69, 71, 74, 76, 79, 81, 86, 91, 94, 97, 99, 101, 104, 106, 111, 114, 116, 119, 121, 124, 126, 129, 131, 133, 136, 139, 141, 142, 145, 149, 152, 154, 156, 159, 162, 164, 165

Shouko Ikeda (rszek szma: 33)

  

Ikeda nagyon tehetsges, a szereplk s a httr egyarnt rszlet- s szngazdag, nem mellesleg majdnem az sszes kedvenc rszem rendezte. Jellemz stlusra a hangslyos szemldk frfiaknl, s a kicsit szgletes orca.

Rszei: 3, 11, 15, 20, 26, 30, 34, 39, 43, 48, 53, 58, 63, 68, 73, 78, 83, 88, 93, 98, 103, 108, 113, 118, 123, 128, 135, 138, 143, 146, 153, 158, 163
 

Rie Nakajima (rszek szma: 24)

  

Senki nem tagadhatja, hogy egyedi a stlusa, de nekem nha nem igazn jn be, persze neki is megvannak a j pillanatai.

Rszei: 10, 18, 27, 31, 36, 41, 45, 50, 60, 70, 75, 80, 84, 90, 96, 105, 110, 115, 120, 125, 130, 134, 155, 160

Yoshihito Hishinuma (rszek szma: 13)

  

Az Inuyasha vilgban jrtasoknak taln ismers a neve, hiszen ksztette az anime karakterterveit, gy taln nem is csoda, hogy nagyon szorosan kvetik a vzlatok arnyait, amit nagyon jl is tesznek. Nemcsak, hogy az els, de az utols kt rszt is rendezte, ezzel is keretet adva az animnek.

Kedvenc rszem tle a 122., amelyben Inuyasha s Bankotsu harct rszletes grafikjval s izgalmas, jl megkoreograflt mozdulatokkal mutatja be. Annyit elmondhatunk, hogy Hishinuma legalbb olyan j rendez, mint karakter designer.

Rszei: 1, 7, 24, 33, 55, 65, 82, 87, 100, 122, 147, 166, 167

Mamiko Nakanishi (rszek szma: 12)

  

A Ht Zsoldossal egytt lpett a sznre, rszletes s sznekben gazdag szereplivel s httervel hangulatosabb tette a rszeket, melyeken dolgozott.

Rszei: 102, 107, 112, 117, 126, 132, 137, 144, 148, 151, 157, 161

Atsushi Shigeta (rszek szma: 7)

  

Az stlust nagyon nehz megtlni, mivel minden egyes epizdjn Sakumaval dolgozott... gy r is a fentebb lertak vonatkoznak.

Rszei: 13, 19, 21, 22, 25, 28, 32

Hiroshi Takeuchi (rszek szma: 5)

  

Takeuchi nagy kedvencem, nemcsak mert imdom a rszeit, hanem a stlusa is nagyon kzel ll hozzm. Jellemz vonsa, hogy karakterei mimikja hangslyos s arcvonsaik kemnyek, nha kicsit eltlzott.

Rszei: 52, 57, 62, 67, 72

Naoko Yamamoto (rszek szma: 4)

  

Minden egyes rszn Hishinumval dolgozott, gy kln az munkjt nem lehet megtlni, de az biztos, hogy ezek a rszek kiemelkeden szpek, ami nem lehet vletlen.

Rszei: 82, 87, 100, 147
 

Atsuo Tobe (rszek szma: 3)

  

Csak hrom rsz ksztsben vett rszt, ezekbl kett a trtnet elejn, majd a vgn visszatrt egy rsz erejig. Szerintem nagy kr, hogy nem kapott nagy szerepet, egyedi stlusval, a karakterek klnleges mozgsval j hangulatot teremtett...

Rszei: 5, 14, 150

Taka Satou (rszek szma: 3)

  

Egyedi a stlusa; br olvastam, hogy tl egyszer, s csnyn bnik a sznekkel s rnykokkal, nekem mgis nagyon bejn, br el kell ismernem, hogy elszr n sem szerettem, de mgiscsak a szvemhez ntt.

Rszei: 12, 17, 23

Hiroaki Noguchi (rszek szma: 3)

  

A 16. az egyetlen rsz, amit egyedl direktlt, az stlusa is nagyon klnleges, jellemz r a nem mindennapi kameranzetek s mozdulatok alkalmazsa,

Rszei: 16, 21, 22

Hideki Araki (rszek szma: 2)

  

Ht, magam sem tudom, hogy tetszenek-e a munki. Szerintem mindenkpp az ers kzpmeznyben helyezkedik el; a 47. rszben egy tlagos animcit lttunk, de a 92. rszben mr jjal is prblkozott, br ez taln nem a legjobban slt el...

Rszei: 47, 92

Teiichi Takiguchi (rszek szma: 1)

  

Mozdulatai s megjelense nagyon hasonlt Noguchira, vagy fordtva, ugyanis elbb csatlakozott a csapathoz. Mindenkpp figyelemre mlt munkt vgzett egyetlen rszvel.

Rszei: 9

Keiji Tani (rszek szma: 1)

  

Ltszik, hogy igyekezett Hishinuma stlushoz ragaszkodni, de az animcijt valahogy nem sikerlt egy rsze alatt olyan magas szintre hoznia...

Rszei: 29

Takehiro Nakayama (rszek szma: 1)

  

Nakamaya nemcsak, hogy az animator directorja, de maga rendezje is volt a 35. rsznek. Alapveten j munkt vgzett, br elfordult benne nhny egyenletlensg.

Rszei: 35

Kazuo Takigawa (rszek szma: 1)

  

Itt a tbb animre is jellemz eltlzott arckifejezsek gyakoribbak, de azrt nha elkaphatunk egy-egy komoly mimikai megnyilvnulst is. A grafika nagyon szp, nem tl egyedi, de egyrtelmen komikus, amit mondjuk a 38. rszbl nagy kihvs lett volna kihagyni.

Rszei: 38

Ayako Kurata (rszek szma: 1)

  

Kurata stlusa egy msik kedvencem. Sajnos csak a 77. rszben csillogtatta tehetsgt, de evvel a rsszel csodt mvelt; olyan kifejezseket lthattunk egyes szereplkn, melyeket korbban soha, nekem kicsit olyan, mintha Hishinuma s Takeuchi stlust gyrtk volna ssze s az eredmny egy gynyren animlt rsz lett.

Rszei: 77

Kenji Hassaki (rszek szma: 1)

  

Hassaki egyetlen rsze elg prgs volt, amely bemutatta azt a jelentet, mikor Suikotsu s Inuyasha puszta kzzel harcolnak egyms ellen. Nekem klnsen a szereplk mozgsa tetszett, ami a harcjelentenl szksges volt. Az ezt kvet jelenetekben a szereplk rzsei kerltek eltrbe, amit szintn remekl brzoltak.

Rszei: 109

Kumiko Takahashi (rszek szma: 1)

  

Kumiko Takahashinak nem ez az els Takahashi animje; a Mermaid Scar, amit innen is letlthettek. De rtrve a grafikra; egyszeren gynyr, tnyleg nincs mit hozzfzni. A karakterek, htterek, minden nagyon rszletes, a sznek lesek s gazdagok, amit a dinamikus mozgs koronz.

De, hogy ne csak a pozitvumokat emltsem: tlem tvol ll ez a stlus, tl lethek voltak a szereplk, valahogy ms volt a hangulata, n nem reztem, hogy "ez tipikusan Inuyasha". Nha a mozdulatok kecsessge s a szokatlan kamerenzet idegenl hatott, de szvesen nztem volna tle mg rszeket, kivncsi lennk mi lett volna a vgeredmny.

Rszei: 140

Forrs:
http://furinkan.com/features/articles/director4.html

Mg nincs hozzszls.
 

Az oldal nem ll kapcsolatban sem Takahashi Rumikoval, sem az anime vagy manga ms ksztjvel! Ez egy rajongi oldal.

Az itt letlthet fjlok csak bemutat jellegek, vagyis 24 rn bell trlnd kell a gpedrl!
e-mail
: @

top amv

Ksztette: piccolakaggy95
Tma
: Kagome & Inuyasha
Zene: The Kill
Elad: 30 Seconds to Mars

 
bartok

Ide ne jelentkezzetek! Csak bartoknak s az oldal rendszeres ltogatinak, akiknek nagyon szeretem az oldalt. Bvlhet.

 
 

 
testvrek


 

 
elitek

   
    
  

vr: Naomi

 
chat
 
link me

  
tbb?

 
bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
kyoukai no rinne

Ha tudsz angolul (de ha nem akkor is) itt a Kyoukai no Rinne legjabb fejezete!

Korbbi fejezeteket, ezen a linken tallsz.


az angol nyelv megjelens bizonytalan ideig sznetel!

 




Elkészítem születési horoszkópod és ajándék 3 éves elõrejelzésed. Utána szóban minden kérdésedet megbeszéljük! Kattints    *****    Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!